Regulamin MusicDays.pl
I. POSTANOWIENIA WSTĘPNE
1. Właścicielem Serwisu Internetowego jest EJFA Tomasz Kowalczyk z siedzibą w Świeciu (86-105), przy ul. Władysława Jagiełły 2/14 wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki o numerze NIP: 875 148 84 66, Regon 340752410, e-mail: , telefon: 695 367 193, dalej zwanym „Usługodawcą/MUSICDAYS”.
2. Regulamin skierowany jest do Klientów/Usługobiorców korzystających z Serwisu Internetowego, chyba że dane postanowienie stanowi inaczej.
3. Niniejszy Regulamin został sporządzony na podstawie przepisów prawa obowiązujących na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Regulamin jest regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
4. Regulamin reguluje prawa i obowiązki Usługodawcy i Usługobiorców związane ze świadczeniem przez Usługodawcę usług określonych w pkt III.1 Regulaminu.
5. Niniejszy Regulamin serwisu określa w szczególności rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną, warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną oraz tryb postępowania reklamacyjnego.
II. DEFINICJE
1. Określenia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:
a) APLIKACJA - utworzone i administrowane przez MUSICDAYS oprogramowanie udostępniane Klientowi (aplikacja mobilna Android / iOS, aplikacja na Android TV, aplikacja na system Windows), możliwe do pobrania na odpowiednich stronach i instalacji oraz zapewniające możliwość korzystania z określonych Produktów.
b) BAZA LICENCJONOWANYCH TREŚCI – utworzona przez Usługodawcę elektroniczna baza danych, w której zawarte są uporządkowane informacje o Utworach czy zbiorach Utworów.
c) FORMULARZ KONTAKTOWY – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Serwisie Internetowym, umożliwiający skontaktowanie się z Usługodawcą.
d) KODEKS CYWILNY – ustawa Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
e) LICENCJA – Licencja na publiczne odtwarzanie Utworów jako prawo do korzystania przez Klienta w okresie obowiązywania Umowy z Utworów w zakresie pól eksploatacji określonych w Regulaminie.
f) FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Serwisie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia.
g) STREAMING / KANAŁY RADIOWE – są to tory transmisyjne, utworzone, zarządzane i emitowane przez Usługodawcę, dopasowane wg stylu i rodzaju, możliwe do odsłuchania w portalu muzycznym - https://radio.musicdays.pl lub poprzez aplikacje.
h) KLIENT / USŁUGOBIORCA – 1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dla której korzystanie z Serwisu Internetowego, w tym zawieranie Umów, związane jest bezpośrednio z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą lub zawodową (tj. nie będąca w tym wypadku konsumentem), a także bez względu na fakt prowadzenia działalności gospodarczej; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; -która (1) korzysta lub zamierza korzystać z Usług Elektronicznych lub (2) zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę z Usługodawcą.
i) KONTO UŻYTKOWNIKA – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem Usługobiorcy zbiór zasobów i funkcjonalności w Serwisie Internetowym, w którym gromadzone są dane podane przez Usługobiorcę oraz informacje o jego działaniach w ramach Serwisu Internetowego.
j) OBIEKT – miejsce określone w Zamówieniu, w którym Klient ma prawo do publicznego odtwarzania Utworów zgodnie z niniejszą Umową.
k) PORTAL MUZYCZNY – utworzony i administrowany przez Usługodawcę portal muzyczny dostępny z pułapu strony https://radio.musicdays.pl lub aplikacje.
l) PRAWO AUTORSKIE – ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. (Dz. U. Nr 24, poz. 83 ze zm.).
m) PRODUKTY – Utwory muzyczne i audiowizualne, streaming / kanały radiowe, stanowiące treści cyfrowe na różnych nośnikach lub usługi cyfrowe, udostępnione przez Usługodawcę na udzielonej licencji Klientowi na terytorium kraju, którego jest rezydentem za pośrednictwem serwisu lub do korzystania zgodnie z niniejszą Umową i zapisane w Zamówieniu.
n) PRZEDSIĘBIORCA NA PRAWACH KONSUMENTA – Klient lub Usługobiorca będący osobą fizyczną zawierającą umowę z Usługodawcą bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
o) REGULAMIN – niniejszy regulamin Serwisu Internetowego.
p) SERWIS INTERNETOWY – sklep internetowy prowadzony przez Usługodawcę i dostępny pod adresem internetowym https://www.musicdays.pl/
q) UMOWA – umowa licencyjna na produkty, będące przedmiotem zamówienia Klienta w serwisie internetowym MUSICDAYS.
r) USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcę za pośrednictwem Serwisu Internetowego.
s) USŁUGODAWCA – EJFA Tomasz Kowalczyk z siedzibą w Świeciu (86-105), przy ul. Władysława Jagiełły 2/14 wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki o numerze NIP: 875 148 84 66, Regon 340752410, e-mail: , telefon: 695 367 193.
t) UTWÓR – wyszczególniony Utwór muzyczny i/lub Utwór audiowizualny, stanowiący przedmiot prawa autorskiego i/lub przedmiot praw pokrewnych, udostępniony Klientowi przez MUSICDAYS za pośrednictwem serwisu do korzystania w zakresie określonym niniejszą Umową,
u) UTWÓR AUDIOWIZUALNY – wyszczególniony i opublikowany utwór, zawierający serię powiązanych ze sobą, udźwiękowionych lub nieudźwiękowionych obrazów, przeznaczonych do odtwarzania w formie fonogramu lub na innym nośniku, stanowiący przedmiot prawa autorskiego lub praw pokrewnych,
v) UTWÓR MUZYCZNY – wyszczególniony i opublikowany utwór muzyczny z tekstem lub bez tekstu, utrwalony w formie fonogramu lub na innym nośniku, stanowiący przedmiot prawa autorskiego i przedmiot praw pokrewnych,
w) ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli składane MUSICDAYS przez Klienta, w szczególności w formie elektronicznej, określające wybrany Produkt lub Produkty, co do których Klient składa ofertę zawarcia Umowy, a także zawierające dane Klienta konieczne dla zawarcia i wykonania Umowy.
III. OGÓLNE WARUNKI KORZYSTANIA Z SERWISU
1. Usługodawca jest w pełni uprawniony do korzystania z Serwisu, w tym realizowania swoich praw i obowiązków wynikających z postanowień Regulaminu.
2. Usługodawca zobowiązuje się do sprzedaży Produktów oraz świadczenia Usług Elektronicznych na rzecz Klientów i Usługobiorców w zakresie i na warunkach określonych w Regulaminie.
3. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania z Serwisu, w sposób zgodny z ich przeznaczeniem, Regulaminem, obowiązującym prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania z Serwisu w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń.
4. Usługodawca zapewnia, że posiada wszystkie prawa i uprawnienia niezbędne do zawarcia i wykonania niniejszej Umowy.
5. Usługodawca oświadcza, że nie jest organizacją zbiorowego zarządzania prawami autorskimi lub pokrewnymi (w tym akredytowanym) i prowadzi działalność gospodarczą na podstawie odpowiednich umów z podmiotami, którym przysługują prawa autorskie lub prawa pokrewne.
6. Usługobiorca, który zamierza zawrzeć umowę zapewnia, że posiada wszystkie uprawnienia i kompetencje niezbędne do zawarcia i wykonania niniejszej Umowy, a wszystkie informacje przez niego podane w związku z zawarciem niniejszej Umowy i w związku z utworzeniem Konta użytkownika są zgodne z prawdą.
7. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym Serwisu Internetowego: (1) komputer, laptop, tablet lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; (2) dostęp do poczty elektronicznej; (3) przeglądarka internetowa w aktualnej wersji: Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome, Safari lub Microsoft Edge. Przeglądarki muszą zawierać zainstalowane najnowsze wersje JAVA i FLASH. Rozdzielczość serwisu jest optymalna w ustawieniach 1024 px. Wszelkie oprogramowanie innych firm, może mieć wpływ na poprawne funkcjonowanie serwisu i należy je wyłączyć.
8. Regulamin jest nieprzerwanie dostępny w Serwisie w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie oraz utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie bądź zapisanie na jakimkolwiek nośniku.
9. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie, do świadczenia usług drogą elektroniczną, w szczególności do składania oświadczeń woli w postaci elektronicznej, stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
10. O ile Regulamin nie stanowi inaczej, wszelkie oświadczenia woli, zawiadomienia i kontakt pomiędzy Usługodawcą a Usługobiorcą następują w formie elektronicznej (drogą elektroniczną), tj. za pośrednictwem podanego przez Usługobiorcę adresu e-mail.
IV. RODZAJE I ZAKRES USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
1. Usługobiorca może korzystać w Serwisie Internetowym z następujących Usług Elektronicznych:
a) Konto użytkownika;
b) Newsletter;
c) Koszyk;
d) umożliwianie składania Zamówień i zawierania Umów, na zasadach określonych w Regulaminie;
e) Formularz Kontaktowy;
f) w przypadku Aplikacji (możliwość korzystania z określonych Usług Elektronicznych wynika z bieżącej funkcjonalności Aplikacji).
2. Korzystanie z Konta Użytkownika możliwe jest po wykonaniu łącznie kolejnych kroków przez Usługobiorcę: wypełnieniu formularza rejestracji i zaakceptowaniu postanowień niniejszego Regulaminu; kliknięciu pola „Zarejestruj”.
3. Po rejestracji Konta, Usługobiorca może zalogować się do Serwisu internetowego podając wskazany podczas rejestracji adres poczty elektronicznej (adres e-mail) oraz hasło.
4. Umowa o świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu Konta Użytkownika w Serwisie Internetowym zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Usługobiorcę żądania usunięcia Konta.
5. Newsletter to usługa świadczona na żądanie Usługobiorcy po zawarciu Umowy, obejmuje otrzymywanie przez Usługobiorców, którzy udostępnili Usługodawcy swój adres e-mail, drogą elektroniczną informacji handlowych dotyczących produktów i usług Usługodawcy, w tym w szczególności informacji o ich aktualnej ofercie, promocjach, rabatach i akcjach marketingowych.
6. Umowa o świadczenie usługi Newsletter zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Usługobiorcę żądania usunięcia jego adresu e-mail z subskrypcji Newslettera lub wypisania się za pomocą linku znajdującego się w treści wiadomości wysłanej w ramach usługi Newsletter.
7. Koszyk to usługa elektroniczna, która rozpoczyna się z momentem dodania przez Usługobiorcę pierwszego Produktu do Koszyka. Koszyk ma charakter jednorazowy, jest świadczony nieodpłatnie oraz ulega zakończeniu z chwilą złożenia lub zaprzestania składania Zamówienia. W zależności od dostępnych funkcjonalności Koszyk może zapamiętywać informacje o Produktach wybranych przez Usługobiorcę również po zakończeniu sesji przeglądarki, ale nie zapewnia dostępności produktów.
8. Korzystanie z Formularza Kontaktowego możliwe jest po (1) przejściu do zakładki „Kontakt” (2) wypełnieniu Formularza Kontaktowego i (2) kliknięciu pola „Wyślij” – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych. W Formularzu Kontaktowym niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych: adres poczty elektronicznej, numer telefonu, temat, zapytanie.
9. Usługa Elektroniczna Formularz Kontaktowy świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą wysłania wiadomości za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania korzystania z niego przez Usługobiorcę.
10. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy stosownego oświadczenia. W przypadku Przedsiębiorcy Na Prawach Konsumenta termin wypowiedzenia, o którym mowa w zdaniu poprzednim wynosi 14 dni, a samo wypowiedzenie musi nastąpić z ważnych powodów, jak np. naruszenie niniejszego Regulaminu lub zaleganie z płatnością na rzecz Usługodawcy.
V. ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA
1. Informacje o Produktach podane na stronach internetowych Serwisu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
2. Warunkiem złożenia Zamówienia przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
3. Sprzedawca umożliwia składanie zamówień, za pośrednictwem serwisu internetowego 24h/7 dni.
4. Składanie Zamówienia możliwe jest przez Klientów, którzy prawidłowo wypełnili Formularz Rejestracji znajdujący się na stronie Serwisu Internetowego. Składanie Zamówienia możliwe jest także bez formularza rejestracyjnego. W przypadku braku konta użytkownika Klient musi wypełnić osobny formularz zamówienia w zakresie danych, niezbędnych do zawarcia umowy sprzedaży. W formularzu zamówienia należy wskazać takie dane jak imię i nazwisko oraz adres Klienta, numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej (adres e-mail) Klienta. Klient musi dokonać wyboru Produktu, spośród Produktów znajdujących się na stronie internetowej Serwisu i jego ilość, wskazać sposób dostawy i formę płatności spośród sposobów dostawy i płatności podanych na stronie internetowej serwisu.
5. W trakcie składania zamówienia elementem procedury jest również podanie przez Klienta jego danych osobowych wskazanych w formularzu zamówienia oznaczonych jako obligatoryjne. Podanie danych osobowych oznaczonych jako obligatoryjne jest dobrowolne, jednakże konieczne w celu złożenia zamówienia.
6. Klient przesyła MUSICDAYS Zamówienie za pomocą udostępnionej w tym celu funkcjonalności w serwisie, która wyraża obowiązek zapłaty. W stosunku do Klienta, który nie posiada Konta, wymagana jest akceptacja Regulaminu.
7. W przypadku składania Zamówienia poprzez formularz Zamówienia dostępny na stronie internetowej Serwisu Internetowego, Zamówienie zostaje złożone MUSICDAYS przez Klienta w formie elektronicznej i stanowi ofertę zawarcia Umowy zgodnie z Zamówieniem. Oferta złożona w postaci elektronicznej wiąże Klienta, jeżeli na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej MUSICDAYS prześle potwierdzenie przyjęcia do realizacji Zamówienia, które stanowi oświadczenie MUSICDAYS o przyjęciu oferty Klienta i z chwilą jej otrzymania przez Klienta zawarta zostaje Umowa.
8. Klient oświadcza, że zawiera Umowę dobrowolnie, w pełni zapoznał się z jej warunkami, a także zobowiązuje się do należytego wykonywania Umowy.
9. Zamówienie jest realizowane w ciągu 24-48 h po zawarciu umowy.
10. Klient może wybrać formę dowodu zakupu, w postaci faktury elektronicznej/faktury tradycyjnej - w takim przypadku zobowiązany jest wskazać w formularzu dane, niezbędne do wystawienia dokumentu. Klient wyraża zgodę na otrzymywanie od MUSICDAYS faktury w postaci elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej.
VI. PŁATNOŚCI
1. Cena produktów i usług uwidoczniona na stronie Serwisu Internetowego podana jest w złotych polskich i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT.
2. Cena produktów i usług uwidoczniona na stronie serwisu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia.
3. MUSICDAYS udostępnia następujące sposoby płatności:
a) Przelewy24 (błyskawiczny przelew / BLIK / płatność kartą)
W tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez MUSICDAYS potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez MUSICDAYS informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po skompletowaniu Zamówienia. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online są Przelewy 24 -PayPro Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu przy ul. Kanclerskiej 15, 60-327 Poznań, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numer NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 4.500.000,00 zł, w całości opłaconym.
b) Płatność przelewem zwykłym.
Dane do przelewu:
EJFA MusicDays.pl
ul. Władysławy Jagiełły 2/14
86-105 Świecie
mBank: 44 1140 2004 0000 3802 7946 2387
tytuł przelewu: nr zamówienia
c) Płatność gotówką przy odbiorze (w przypadku tradycyjnej przesyłki produktów zapisanych na nośnikach materialnych).
4. Klient dokonując płatności elektronicznej zostanie poinformowany bezpośrednio przed jej dokonaniem o wysokości w jakiej płatność winna zostać dokonana, o możliwych sposobach jej przeprowadzenia oraz o danych operatora realizującego płatności, jeżeli w danej usłudze jest taka możliwość. Szczegółowy regulamin dokonywania płatności za pośrednictwem operatorów realizujących płatności elektroniczne dostępny jest na stronie internetowej danego operatora.
5. Dokonując płatności za pośrednictwem operatora płatności elektronicznej, Klient w celu dokonania zapłaty powinien postępować zgodnie z instrukcjami podawanymi przez operatora płatności elektronicznych.
6. MUSICDAYS zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach Produktów znajdujących się w ofercie. Zamówienia złożone i opłacone przed dokonaniem zmiany ceny, będą realizowane w cenie z dnia złożenia zamówienia.
VII. SPOSOBY I FORMY DOSTAWY / DOSTĘPU
1. Produkty są dostarczane przede wszystkim drogą mailową na wskazany adres poczty elektronicznej Klienta (linki do pobrania PAKIETY MP3 I KLIPY VIDEO).
2. W przypadku zakupu produktów na nośnikach materialnych (CD/DVD/USB) dostawa odbywa się poprzez wysłanie produktów za pomocą wybranej opcji przewoźnika, na podany w formularzu zamówienia adres. Dostawa jest realizowana za pośrednictwem przewoźnika od poniedziałku do piątku.
3. W odniesieniu do kanałów radiowych klient po dokonaniu zamówienia otrzymuje login i hasło celem korzystania ze wszystkich stacji, playlist, albumów. Odtwarzanie stacji radiowych jest możliwe z poziomu Portalu muzycznego na stronie https://radio.musicdays.pl lub poprzez daną aplikację na systemy Windows lub Android / iOS/Android TV.
VIII. WARUNKI KORZYSTANIA Z APLIKACJI
1. Usługodawca pod dokonanym zamówieniu umożliwia Klientowi pobranie aplikacji na urządzenie mobilne lub telewizor / komputer, laptop, tablet Klienta zgodnie z zasadami określonymi odpowiednio przez sklepy: Google Play (dla systemu Android), AppStore (dla systemu iOS), Google Play Store (Android TV) lub zainstalowanie aplikacji w systemie Windows.
2. Koszty transmisji danych / połączenia internetowego wymaganych do pobrania, instalacji, uruchomienia i korzystania z Aplikacji pokrywają Klienci we własnym zakresie na podstawie umów zawartych z Operatorami telekomunikacyjnymi lub innym dostawcą Internetu. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za wysokość opłat naliczanych z tytułu wykorzystania transmisji danych niezbędnych do korzystania z Aplikacji.
3. W celu korzystania z Aplikacji Klient powinien:
a) zapoznać się z niniejszym Regulaminem i go zaakceptować;
b) pobrać Aplikację ze sklepu Google Play (dla systemu Android), AppStore (dla systemu iOS), Google Play Store (Android TV).
c) zainstalować Aplikację na urządzeniu mobilnym /TV/ komputer, laptop, tablet Klienta, postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi po uruchomieniu procesu instalacji lub podawanymi przez sklepy, o których mowa powyżej.
d) w przypadku aplikacji na system Windows niezbędna jest instalacja przez Klienta uprzednio udostępnionej aplikacji na systemie Windows.
e) Funkcjonalności Aplikacji służą jedynie logowaniu do konta użytkownika i odtwarzaniu muzyki.
5. Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby dostęp do Aplikacji był możliwy przez 24 godziny na dobę i przez 7 dni w tygodniu, co nie wyłącza uprawnienia do zarządzenia Przerwy Technicznej i czasowego ograniczenia bądź wyłączenie w całości lub w części powyższego dostępu.
6. W celu korzystania z funkcjonalności Aplikacji, niezbędne jest odpowiednio wyrażenie przez Klienta dobrowolnej zgody na uzyskiwanie przez Aplikację dostępu do niektórych funkcjonalności urządzenia mobilnego lub TV Klienta, lub udzielenie Usługodawcy informacji o preferencjach Klienta.
7. Klient w każdym czasie może cofnąć zgody, o których mowa w ust. 6 powyżej lub odinstalować (usunąć) Aplikację ze swojego urządzenia mobilnego/TV/ komputera, laptopa, tabletu za pomocą ustawień danego urządzenia.
IX. LICENCJA NA PRODUKTY I JEJ PRZEDŁUŻENIE
1. MUSICDAYS na warunkach określonych niniejszą Umową, udziela Klientowi:
a) niewyłącznej licencji do korzystania z Baz licencjonowanych treści,
b) niewyłącznej licencji do publicznego odtwarzania Utworów muzycznych i Utworów audiowizualnych na Obiektach, wskazanych w Zamówieniu,
c) niewyłącznej licencji do publicznego odtwarzania Kanałów Radiowych na Obiektach, wskazanych w Zamówieniu.
2. Klient zobowiązuje się do zapłaty na rzecz MUSICDAYS wynagrodzenia zgodnie z postanowieniami niniejszej Umowy.
3. Prawo do korzystania z Produktów i publicznego odtwarzania Utworów otrzymuje Klient od momentu otrzymania przez MUSICDAYS wynagrodzenia na podstawie Zamówienia na okres wskazany w licencji i na Obiektach wyszczególnionych w Zamówieniu.
4. Dokument potwierdzający Licencję na odtwarzanie publiczne produktów wysyłany jest każdorazowo z fakturą VAT w odniesieniu do danego lokalu na wskazany w licencji okres.
5. Zakup jednej licencji na produkt upoważnia do korzystania z usługi tylko przez jedną firmę, w obrębie jednego lokalu. Jednakże nie ma limitu urządzeń z których klient może korzystać w tym lokalu, co oznacza, iż istnieje możliwość logowania się i odtwarzania w lokalu muzyki na dowolnych posiadanych urządzeniach - smartfon / tablet / komputer stacjonarny / laptop. Jednocześnie występuje limit unikalnych IP, w związku z czym rekomendowane jest korzystanie z tej samej sieci w lokalu.
6. Określona w Zamówieniu kwota wynagrodzenia nie zależy od ilości publicznych odtwarzań Utworów i nie podlega zmianom w okresie, za który została zapłacona Faktura.
7. W odniesieniu do licencji udzielanej na określony czas jej przedłużenie odbywa się poprzez opłacenie przez Klienta automatycznej proformy wygenerowanej przez MUSICDAYS przelewem zwykłym/płatnością online. MUSICDAYS wysyła dotychczasowemu Klientowi za pośrednictwem poczty elektronicznej fakturę proforma do opłacenia na kolejny okres licencji lub też Klient po zalogowaniu na stronie radio.musicdays.pl może opłacić tą wygenerowaną proformę poprzez płatność online lub pobrać fakturę proforma w formie pdf celem opłacenia zwykłym przelewem.
8. W przypadku braku przedłużenia licencji na czas określony, Umowa wygasa a Klient nie ma już prawa do publicznego odtwarzania muzyki.
9. Klient zobowiązuje się nie naruszać praw majątkowych MUSICDAYS przewidzianych przez obowiązujące przepisy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, a także podjąć wszelkie możliwe środki, aby uniknąć naruszenia tych praw przez osoby trzecie,
10. Klient zobowiązuje się dokonywać publicznego odtwarzanie Utworów bez dokonywania jakichkolwiek zmian w tych Utworach,
11. Niniejsza Umowa nie ma zastosowania do:
a) niematerialnych praw autorskich;
b) niematerialnych praw pokrewnych;
c) utworów nie wymienionych w aktualnym Katalogu;
d) wszelkich innych niż określone w niniejszej Umowie sposobów lub rodzajów korzystania z Utworów lub z Bazy licencjonowanych treści czy kanałów radiowych.
12. MUSICDAYS ma prawo dokonywać jednostronnych zmian w zakresie dotyczącym udostępnianych Klientowi Utworów muzycznych i Utworów audiowizualnych.
13. MUSICDAYS ma prawo do jednostronnych zmian warunków niniejszej Umowy w odniesieniu do licencji czasowych na przyszłe okresy. W przypadku zmiany warunków Umowy, w tym kosztów licencji, MUSICDAYS przesyła na adres e-mail Klienta informację o takich zmianach lub inne zmodyfikowane dokumenty - załączniki do Umowy, które są jej integralną częścią.
X. PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (PRZEDSIĘBIORCY NA PRAWACH KONSUMENTA)
1. Niniejszy punkt Regulaminu ma zastosowanie wyłącznie do Przedsiębiorcy Na Prawach Konsumenta, to jest do osoby fizycznej zawierającej z Usługodawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
2. Przepisy dotyczące konsumenta, zawarte w art. 385[1]-385[3] Kodeksu cywilnego oraz przepisy dotyczące konsumenta zawarte w rozdziale 4. (prawo odstąpienia od umowy) ustawy o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r.poz. 827, t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 287 ze zm), stosuje się do Przedsiębiorcy Na Prawach Konsumenta.
3. Klient ma prawo do odstąpienia od Umowy zawartej z MUSICDAYS w Serwisie w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia, bez podawania przyczyny.
4. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Odstąpienie od umowy może nastąpić w ten sposób, że konsument podpisze załączony do produktu formularz odstąpienia od umowy oraz wyśle je na wskazany adres MUSICDAYS lub wyśle oświadczenie o odstąpieniu od umowy drogą poczty elektronicznej na adres: .
5. Klient ma możliwość skorzystania ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy, udostępnionego przez MUSICDAYS:
https://musicdays.pl/dane/wzor_odstapienia_od_umowy.pdf
6. W razie odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowa jest uważana za niezawartą.
7. MUSICDAYS ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Klienta oświadczenia woli o odstąpieniu od Umowy, zwrócić wszystkie dokonane przez niego płatności, z zastrzeżeniem ust. 12 i 13 poniżej.
8. MUSICDAYS dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
9. Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt MUSICDAYS lub przekazać go osobie upoważnionej przez MUSICDAYS do odbioru, chyba że MUSICDAYS zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem na adres Sprzedawcy.
10. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
11. MUSICDAYS może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od klienta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, chyba że MUSICDAYS sam zaproponował, iż odbierze Produkt od klienta.
12. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
13. Jeżeli Klient wykonuje prawo do odstąpienia od Umowy po rozpoczęciu przez Usługodawcę – na wyraźną prośbę (żądanie) Klienta – świadczenia Usługi przed upływem 14-dniowego terminu do odstąpienia od Umowy, Klient ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od Umowy.
14. Prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje, gdy:
a) przedmiotem zamówienia / świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
b) Usługodawca wykonał w pełni Usługę przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed realizacją zamówienia / świadczenia Usługi, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo do odstąpienia od Umowy i przyjął to do wiadomości;
c) zamówienie / świadczenie dotyczy dostarczenia treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, za które klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy, który to Klient został poinformowany przez Usługodawcę przed realizacją zamówienia / świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawa odstąpienia od Umowy i przyjął to do wiadomości, a Usługodawca przekazał Klientowi potwierdzenie, o którym mowa w Ustawie o prawach konsumenta.
d) z treści umowy zawartej pomiędzy osobą fizyczną a Usługodawcą wynika, że posiada ona dla niej charakter zawodowy wynikający w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępniony na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
15. W przypadku odstąpienia od Umowy, Klient powinien powstrzymać się od korzystania z Usług i udostępniania ich osobom trzecim.
XI. TRYB REKLAMACYJNY
1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę oraz pozostałe reklamacje związanie z działaniem Serwisu Internetowego Usługobiorca obowiązany jest składać pisemnie na adres: EJFA ul. Władysława Jagiełły 2/14, Świecie 86-105 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej – . Usługobiorca obowiązany jest do podania w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości; (2) żądania Usługobiorcy; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację. Usługobiorca obowiązany jest do złożenia reklamacji w terminie 14 dni od daty wystąpienia nieprawidłowości pod rygorem utraty swoich roszczeń względem Usługodawcy. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę następuje nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia, z zastrzeżeniem, że nie ustosunkowanie się przez Usługodawcę do reklamacji oznacza jej odrzucenie.
XII. OPINIE KLIENTÓW
1. W zakresie zamieszczania treści oraz jego udostępniania Klient dokonuje dobrowolnego rozpowszechniania treści. Zamieszczane treści nie wyrażają poglądów Usługodawcy i nie powinny być utożsamiane z jego działalnością. Usługodawca nie jest dostawcą treści, a jedynie podmiotem, który zapewnia w tym celu odpowiednie zasoby teleinformatyczne.
2. Klient oświadcza, że:
a) jest uprawniony do korzystania z autorskich praw majątkowych, praw własności przemysłowej i/lub praw pokrewnych do – odpowiednio - utworów, przedmiotów praw własności przemysłowej (np. znaki towarowe) i/lub przedmiotów praw pokrewnych, które składają się na treści;
b) umieszczenie oraz udostępnienie w ramach usług, danych osobowych, wizerunku oraz informacji dotyczących osób trzecich nastąpiło w sposób legalny, dobrowolny oraz za zgodą osób, których one dotyczą;
c) wyraża zgodę na wgląd do opublikowanych treści przez innych Klientów oraz Usługodawcę, jak również upoważnia Usługodawcę do ich wykorzystania nieodpłatnie zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu;
3. Klient nie jest uprawniony do:
a) zamieszczania w ramach korzystania z usług danych osobowych osób trzecich oraz rozpowszechniania wizerunku osób trzecich bez wymaganego prawem zezwolenia lub zgody osoby trzeciej;
b) zamieszczania w ramach korzystania z usług treści o charakterze reklamowym i/lub promocyjnym.
4. Usługodawca weryfikuje Opinie za pomocą adresu e-mail, który został użyty w procesie zakupowym lub przypisany do konta użytkownika.
5. Opinie o Produktach mogą być wystawiane tylko w stosunku do faktycznie zakupionych Produktów w Serwisie Internetowym Usługodawcy oraz przez Klienta Sklepu internetowego, który rzeczywiście dokonał zakupu opiniowanego Produktu.
6. Opinie mogą być udostępniane bezpośrednio na stronie Sklepu lub w zewnętrznym serwisie zbierającym opinie, z którym współpracuje Usługodawca i do którego odsyła na stronie Sklepu Internetowego.
7. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych lub pozornych Umów Sprzedaży w celu wystawienia opinii o Produkcie.
8. Klient wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystywanie przez Usługodawcę umieszczonych przez niego opinii czy innych treści w ramach Strony Internetowej Serwisu.
9. Usługodawca nie zamieszcza ani nie zleca zamieszczania innym podmiotom nieprawdziwych opinii lub rekomendacji Klientów w celu promowania swoich Produktów ani nie udostępnia sponsorowanych opinii.
10. Zabronione jest zamieszczanie przez Klientów w ramach korzystania z usług opinii i innych treści, które mogłyby w szczególności:
a) zostać zamieszczane w złej wierze, np. z zamiarem naruszenia dóbr osobistych osób trzecich;
b) naruszać jakiekolwiek prawa osób trzecich, w tym prawa związane z ochroną praw autorskich i praw pokrewnych, ochroną praw własności przemysłowej, tajemnicą przedsiębiorstwa lub mające związek ze zobowiązaniami o zachowaniu poufności;
c) posiadać charakter obraźliwy bądź stanowić groźbę skierowaną do innych osób, zawierałyby słownictwo naruszające dobre obyczaje (np. poprzez użycie wulgaryzmów lub określeń powszechnie uznawanych za obraźliwe);
d) pozostawać w sprzeczności z interesem Usługodawcy;
e) naruszać w inny sposób postanowienia Regulaminu, dobre obyczaje, przepisy obowiązującego prawa, normy społeczne lub obyczajowe.
XIII. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
1. W przypadkach niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań wynikających z Umowy przez Stronę, Strona ponosi odpowiedzialność zgodnie z ustawodawstwem Rzeczypospolitej Polskiej i zgodnie z niniejszą Umową.
2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności w przypadku nienależytego świadczenia usług, jeżeli nienależyte wykonanie jest następstwem naruszenia warunków niniejszej Umowy przez Klienta. Klient przyjmuje na siebie wszelkie ryzyko związane z udzieleniem przez niego fałszywych lub niedokładnych informacji lub oświadczeń.
3. Usługodawca nie gwarantuje absolutnej ciągłości lub prawidłowości działania serwisu, Aplikacji, jednakże zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań i środków w celu rozwiązania problemów, które mogą się pojawić w związku z powyższym.
4. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia, przerwy, straty, wynikające z wad w jakimkolwiek elektronicznym lub mechanicznym sprzęcie, nie należącym do Usługodawcy, za problemy podczas transmisji danych lub połączenia, które powstały z przyczyn nie zawinionych przez Usługodawcę, za jakość publicznych kanałów komunikacji, za pośrednictwem których możliwy jest dostęp do Serwisu, lub Aplikacji, a także w przypadku zablokowania dostępu w wyniku działań osób trzecich.
5. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane w serwisie dane Usługobiorcy, jeśli nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, niezwłocznie uniemożliwi do nich dostęp, zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.).
6. Odpowiedzialność Usługodawcy w stosunku do Usługobiorcy, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona -zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie –w przypadku zawarcia Umowy do wysokości zapłaconej lub należnej ceny lub wynagrodzenia z tytułu zawartej Umowy.
7. Usługodawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Usługobiorcy tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Usługobiorcy.
8. Usługodawca zobowiązuje się zrekompensować Klientowi straty, które nastąpiły w wyniku wykonania orzeczeń sądowych, na rzecz podmiotów praw autorskich i / lub praw pokrewnych i / lub organizacji zbiorowego zarządzania majątkowymi prawami autorskimi i / lub prawami pokrewnymi w sprawie roszczeń dochodzonych od Klienta związanych z publicznym odtwarzaniem przez Klienta przed ogłoszeniem tych orzeczeń Utworów z Katalogu zgodnie z niniejszą Umową w wysokości, która w żadnym przypadku nie przekracza wartości zawartej umowy.
9. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Usługodawcy z tytułu rękojmi zostaje wyłączona.
XIV. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Podane przez Klientów dane osobowe Usługodawca jako Administrator danych osobowych, zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa europejskiego i polskiego oraz w zgodnie z Polityką Prywatności. Szczegóły w Polityce prywatności dostępnej na Stronie Internetowej https://www.musicdays.pl/.
2. Dane będą przetwarzane z zachowaniem wszelkich wymogów bezpieczeństwa, które określono w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/45/WE (RODO).
XV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Wszelkie prawa do Serwisu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, strony internetowej Serwisu Internetowego, a także do formularzy, logotypów należą do MUSICDAYS, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.
2. Każda ze Stron zobowiązuje się nie przekazywać i nie ujawniać osobom trzecim informacji poufnych (w tym informacji dotyczących warunków finansowych tej Umowy), przekazanych jej przez drugą Stronę, i nie używać jej z żadnym innym celu niż ten, z którym taka informacja została przekazana przez drugą Stronę.
3. Klient wyraża zgodę na wykorzystanie przez MUSICDAYS do celów informacyjnych i reklamowych logo Klienta i jego firmy, informacji o zawarciu niniejszej Umowy, jak również publicznie dostępnych informacji o Kliencie w materiałach informacyjnych i reklamowych MUSICDAYS.
4. Prawem właściwym dla umów z Usługobiorcami / Klientami jest prawo polskie.
5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy polskie.
6. W przypadku rozbieżności lub sporów pomiędzy Usługodawcą a Klientem w sprawach przewidzianych niniejszą Umową, lub w związku z tą Umową, Strony podejmą wszelkie środki do ich rozstrzygnięcia w drodze negocjacji.
7. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą niebędącym Przedsiębiorcą Na Prawach Konsumenta zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
8. Usługodawca jest uprawniony do zmiany regulaminu z zachowaniem następujących zasad:
a) zmiany Regulaminu mogą nastąpić w związku ze zmianą przepisów prawa mających bezpośredni wpływ na treść Regulaminu, nałożenia określonych obowiązków przez organy państwa oraz z innych względów organizacyjnych, prawnych, technicznych, w tym zmiany prowizji czy opłat za usługi płatne.
b) zmiana regulaminu staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Usługodawcę nie krótszym niż 15 dni od momentu powiadomienia Usługobiorców o zmianach i udostępnienia im zmienionego Regulaminu (za wyjątkiem zmian wynikających z obowiązku prawnego czy regulacyjnego), w szczególności poprzez jego publikację na stronie oraz przesłanie na adres e-mail przypisany do Konta danego Usługobiorcy. Zainteresowany Usługobiorca ma prawo rozwiązać umowę z Usługodawcą przed upływem okresu powiadomienia.
c) zmiany nie mogą prowadzić do pozbawienia lub ograniczenia praw Usługobiorcy związanych z nabytymi usługami płatnymi, w tym rozliczenia dotychczasowych transakcji. Do powyższego stosuje się postanowienia Regulaminu w brzmieniu dotychczasowym.
d) zmiany mogą zostać wprowadzone w trybie natychmiastowym, aby przeciwdziałać bezpośredniemu zagrożeniu związanemu z oszustwami, złośliwym oprogramowaniem, naruszeniem danych lub innymi zagrożeniami dla cyberbezpieczeństwa.